Hvem er vi?

foto

Vi er to pædagog studerende på VIA University College i Grenaa. Vi bruger denne blog til at præsentere forskellig faglig viden fra vores studie, herunder især faget DKK (Dansk, kultur og kommunikation).

Louise Bjerg Bennedsen:

Jeg er oprindelig fra Vejle, og er flyttet til Grenaa sammen med min kæreste. Jeg er 21 år gammel. I min fritid går jeg til fitness og er vikar på et børnehjem.

Camilla Louise Dolmer:

Jeg bor i Grenaa sammen med min kæreste, og i min fritid arbejder jeg både som tjener i en italiensk restaurant og som vikar på et bosted. Jeg er 22 år gammel.

Leave a Reply

